برای انجام سئو فوق العاده یک تیم فوق العاده نیز مورد نیاز است. امروزه سئو دیگر نقش سنتی قبل را ندارد. یک سئو به تنهایی نمی تواند چیزی ارزشمند برای کسب و کارها به وجود آورد. تشکیل تیم سئو قدرتمند نیازمند گردآوری افراد متبحر و متخصص در زمینه های مختلف است. در این مقاله ما اعضای یک تیم سئو را به شما معرفی می کنیم.
تیم سئو

نکته ای که در این میان وجود دارد این است که هیچ فرمول سریع و دقیقی برای انتخاب تیم سئو وجود ندارد. یک فرد قادر نیست تمام بار و مسئولیت سئو را به دوش گیرد. دو نفر شاید بتوانند مسئولیت ها را تقسیم کنند اما اگر شما اینجا هستید تا یک تیم سئو انتخاب کنید ادامه مقاله را بخوانید . ما از راس کار شروع می کنیم.

مدیر سئو

مدیر سئو در راس تیم سئو قرار دارد. مسئولیت وی مدیریت کل تیم پروژه است. مدیر پروژه همچنین مسئولیت مدیریت مشتری ها و بودجه بندی را دارا می باشد. اوست که از بالا به کل فرآیند سئو می نگرد، استراتژی کلی و برنامه کاری و زمان بندی ها را تدوین و تنظیم می کند. وی مسئول تدوین قرارداد با مشتری، تنظیم مراحل انجام سئو و استراتژی کلی سئو بوده و نظارت بر صحت فعالیت تیم سئو را بر عهده دارد. از وظایف دیگر مدیر سئو راضی نگه داشتن مشتری ها از انجام سئو و تقسیم وظایف بین اعضای تیم، ایجاد محیطی انگیزشی، سالم و دوستانه برای کارکنان در جهت ایجاد بهترین نتیجه و اطمینان از اینکه هر فرد وظیفه خود را به خوبی درک کرده است، می باشد.

تولید کننده محتوا

دومین وظیفه مهم تیم سئو تولید کننده محتوا است. محتوا یک ابزار قدرتمند و پایه ای برای سئو است. اگر محتوا قوی نوشته شود هیچ چیز نمی تواند جلوی افزایش ترافیک سایت را بگیرد. محتوایی که تولید می شود کلید موفقیت SEO را رقم می زند. در سال 2018 تمرکز اصلی بر تولید محتوای ناب و تجربه کاربر قرار داده شده است. اگر محتوای شما منحصر به فرد باشد گوگل به آن رتبه خاصی می دهد. زمانی که یک فرد به وب سایت شما وارد می شود و آن را ارزشمند تلقی می کند دوباره به سراغ همان محتوا خواهد آمد و اینگونه است که تجربه کاربر ارتقا می یابد. به یاد داشته باشید که استخدام یک نویسنده محتوا در تیم سئو می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهید پس یک نویسنده خوب محتوا استخدام کنید. فردی که دارای اطلاعات پایه ای در زمینه سئو مانند به کارگیری کلمات کلیدی، قواعد نگارشی و ویراستاری و.. باشد.